Happy face!

Idag fick jag min lönepapper för Juli och imon kommer jag inkassera hela 15.000 :D
Superglad blev jag! Trodde inte jag skulle få så mycket. Så det gjorde min dag!



Jag och syster har varit ute i stallet och fixat med Brisse idag.
Han var jätteduktig! Hoppade i lina för första gången :)
Sen skulle vi vänja honom att ha benskydd och lite olika, han är 3 år nu och på god väg.








Nu har jag och mamma varit ute i stallet en stund också, mockat boxar och fixat med hästarna lite.
Jag fick ge Nellie hennes medicin, övade idag eftersom jag ska göra det själv hela helgen.
Men det gick bra och hon var snäll, förstår henne jag skulle inte heller alltid tycka det var skönt och få in en äcklig medicin i munnen. Medicinen är anti-inflammatorisk mot hennes hälta i vänster bakben knä.

Mamma och pappa ska nämligen bort i helgen till falkenberg igen och ta ner tältet och köra hem husvagnen. Tältet har blåst sönder pga. stormen som var för några dagar sen, kul! Men skulle ändå köpa nytt och större till nästa år så det gjorde inte så mycket.

Iallafall, så dem är borta och Emilia jobbar hela helgen så jag ska sköta Carino och Howie som ska in på f.m och ut på e.m, fodra och mocka. Sen ge Nellie sin medicin varje dag och sköta om henne så jag kommer nog bo där ute :)

Men jag kommer förhoppningsvis kanske få besök på lördag som kan ge lite ombyte.... ;)

Kvällsspringturen är avklarad och även styrketränat så nu blir det att säga Godnatt och slänga mig i sängen!
Hoppas på en bra dag imorgon och en lyckad helg! :)

Grosses Bises


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0