Shopping!

Nu är jag hemma efter shoppingdagen!
Vart riktigt lyckat!

Inköp:

- Leggings från Gina Tricot
- Kängor från Din Sko
- Grå tröja + ljusrosa benvärmare H&M
- Mossgröna jeansleggins från Vila
- Navelpiercing, köpt ett smycke och gjorde det själv som tidigare
- Strass pannband till Nellies träns

Och det blev även en liten namnsdagspresent till min lilla mamma ;)

 





Syster köpte för för mkt haha. Det var massa kläder som jag tvingade på henne för att hon skulle få en lite tuffare stil och sen massa nya saker till ny höstinredning av hennes lägenhet! Fint!

Jag blev avis, vill också! Men kanske finns en chans att jag får hjälpa en person med det ändå... ;)


Nu är jag skittrött och ska bara hoppa i säng och sova sova sova så får vi se vad morgondagen har att erbjuda!

Juste, jag drömde inatt att jag vann 2 miljoner på en trisslått idag, självklart var jag tvungen att testa idag då och se om drömmen var sann.... men vann inte ett öre.. SURT! Jag behöver pengarna! Men men

Godnattt!!

Grosses Bises


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0