Fredagen den 5 november

Lite uppdatering

I onsdags så vaknade jag av att det var storm ute, jag och syster hade tänkt att rida men blev inget med det.

Hatar när det är kallt, blåsigt och mörkt ute nu för tiden. Det enda mysiga är att man kan sitta inne framför en brasa.

Ialf så åkte jag till gymmet istället, ENSAM. Kändes lite konstigt att inte ha Sanna vid min sisa att svettas ikapp med, men hon gick i skolan och ingen annan ville gymmet så jag letade upp mammas Mp3 och drog mig upp dit. Men det var skönt att vara ensam med, fokuserade och körde hårt! Musik kan göra en så taggad!




Senare åkte jag och Malin in till Tranås för att tillsammans med Sanna träffa Susanna som kommit hem från Karlstad ett tag. Det blev en tripp på stan först och jag blev klar med min syster födelsedagspresent och julklapp. Sen satte vi oss på Gotteriet och fikade lite, eller aa drack lite. Alla tog varma drycker utan jag som tog loka citron för att jag hatar kaffe xd Det var mysigt och vi hade mycket att höra och prata om!



Sen kom mina föräldrar in till Tranås för att tillsammans med mig kolla på bal/student bilderna jag tog hos en fotograf i våras. Det blev många fina bilder faktiskt, förvånadsvärt, men vi ska välja lite igen och sen köpa dem!


Igår så följde jag med Farmor in till Eksjö, till ögonläkaren. Sen åt vi varsin räksmörgås på Lennarts, mums! Hjälpte henne med lite inköp på Willys och sen åkte vi hem. Gillar min Farmor :)

Sen åkte jag ut och red på Nellie i halvt storm igår igen, men det gick ändå bra trots det, lite galoppträning!
Senare åkte jag upp med Sanna till gymmet, fixade dricka och annars var det inte mycket mer. Glodde på tv och pratade i telefon med Emma resten av kvällen :)


Nu ska jag snart ner och äta lite frukost att knapra på. Sen tänkte jag vara lite duktig och sy om två skjortor, städa lite och så, det är ju ändå Fredag, då får man som en extra kick att man orkar göra saker! Drar på lite hög musik med så går allt lättare.
Senare ska jag ut och rida med syster min och ikväll blir det en myskväll ;)

Taggar för fest imon med bra brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0