Måndagen den 8 november


I lördags hade jag en toppendag! Efter att ha haft en super dålig fredag så var lördagen perfekt! :D
Jag hade först stallet med syster och carro, sen hade Solla (vår moster) dressyrlektion för Mig på Nellie, Emilia på Brisse, Carro på King och Elin på Fazon, det var skitkul!
Kändes som att vara på ridlektioner igen, det var jätteroligt och gemenskapen var härlig, sen att det gick superbra för mig, och dem andra med då, gjorde inte saken värre. Jag älskar min fina Nellie<3

Sen var det att åka hem eftersom vi hade vart där ute från kl 11 till kl 4 haha. Så hem, äta och sen fixa sig inför kvällen!
Sanna kom och vi fixade oss och sen kom Emma och Malin också :) Vi hade en superkväll med förfest hos Fidde och sen vidare in till Statt med massa dans och kul! Sen lite efterfest :) Superbra lördag!


Sen igår så åkte jag, mamma och emilia in till jkpg för en shoppingdag! Det var super och vi hade så mysigt! Köpte massa saker och lite julsaker aa det var allmänt mysigt. Vi fikade lite gott och sen när vi kom hem hade pappa lagad jättefin och god söndagsmiddag!

Sen hade vi myskväll med Beckfilm hela familjen, en riktigt bra söndag! :D


Idag åkte jag och Emilia ut till stallet tidigt, för jävla kallt idag! Men vi hade en så superlyckad ridtur som fick mig att skina hela dagen! :) Nellie gick som en pärla idag! Vi red en långrunda i skogen och hon var så himla duktig! Min fina häst <3



Nu är jag hemkommen från Nässjö med Emma, vi har fikat och hämtat ut mitt armband jag hade beställt. Det var jättemysigt att fika och vi satt där i flera timmar, mkt mysigt och massa roligt att prata om! :)

 

Nu ska jag och mamma laga lite mat och senare ikväll ska jag och sanna upp till gymmet :)

 

*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0