Tisdagen den 2 november


På mitt avslut igår:
Som avslut.. en mycket bra och lyckad dag idag, Allt har gått min väg!" så ser ni att jag kan stryka det sista.

Att ha en hel dag som är perfekt går visst inte, den perfekta, underbara dagen som gjorde mig så glad fick ett avslut som var hemskt!

Jag hatar att bråka med mina föräldrar

Det blev tjaffs och bråk och tårar, usch det var hemskt. Slutade med att jag åkte härifrån och hem till Sanna för att bara slippa allt!

Dock fick jag sen ett fint sms av mamma där hon sa förlåt och massa. Så jag sov hemma ändå, dumma jag som är så mesig.

 

Men morgonen blev mysig, vaknade av att min katt kom upp och skrek, sen hoppade han upp bredvid mig i den varma sköna sängen, la sig vid mitt huvud och somnade. Åh :)



Sen gick jag ner, gjorde morgonspecialen och lät sen härlig julmusik spelas ut ur högtalarna, på med ett förkläde och kl 9 imorse stod jag sen och bakade kakor åt min familj ;) vilken mes jag är! haha

Men jag gjorde det också för att min mamma tjatar om att hon inte hinner och jag hade ju tid idag.

Det blev kanelsnittar, havrekakor och nöt/choklad kakor.



Sen har jag nu varit ute hos min underbara pärla till häst Nellie. Blev en mysig tur i skogen med lite klättring.
Och jag kan säga det att när jag och sanna drog till gymmet igår när jag var som argast och all ilska gick ut på maskinerna så hade jag en jävla träningsvärk idag, svetten bara rann och kärenån va vi va slut sen. Inte klokt vad man håller på med egentligen :p

Haha stallets knäppaste katt ;)



Men det var mysigt hos Nellie ialf och nu sitter jag här, har precis ätit en god sallad med tonfisk och kräftstjärtar, glor på disneychannel och bara tar det lugnt.



Ska snart göra lite annat, men den kalla höstdagen gör att man bara vill krypa under en filt och mysa.

Ikväll kommer syster och hälsar på!

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0