Tisdagen den 9 november


Shit! Idag vaknade upp för en halvtimme sedan, har sovit ut riktigt ordentligt inatt, och när jag går ut i hallen ser jag att det är helt vitt ute! Shit va mycket snö! :D  Jättekul tkr jag!

Dock lite jobbigt eftersom jag inte har någon bil för den är på lagning så jag kan inte komma någonstans, jag som hade planerat att cykla upp till gymmet idag och träna men vafan. Jag har ju egna träningssaker hemma, träningscykel, boxarsäck, pilatusboll, hantlar m.m. så jag tänkte om! Jag tränar hemma istället :)
Sen blir det lite träning att skotta runt huset med sen när det har slutat ösa ner haha.

Får julstämning nu! :D åh va härligt!



Nu är ialf morgonrutinen snart klar så nu ska jag ner och göra frukost! Ska prova de nya flingorna jag läste om i hälsotidningen med farmor haha. Vi får se om de är goda ;d

Sen ska jag träna, skotta och hitta på lite annat man kan göra inomhus eftersom jag inte kan göra något ute idag typ.

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0