Hemma och några hundralappar rikare


Jag fick hoppa in och jobba på rehab idag 16.00-21.30. Kändes konstigt men samtidigt skönt att jobba.
Dock är det ju tyvärr inget jag vill jobba med framöver för jag har blivit erbjuden tjänst inom området men, efter flera somrar vill jag ha ett jobb nu som är annorlunda! Men pengar är pengar och ingen tackar nej till det!

Det blev en ridtur på banan med Nellie idag, lite galoppbommar och hinder.
Gick super och det var roligt att få hoppa igen :)

Bild från när Nellie och jag tog en promenad ner till sjön för att kika lite på årets första snö



Jag är trött nu! Väntat på ett sms läääänge men skiter i det nu och går o lägger mig.

Hoppas på att vakna upp till en bra dag imorn! Då ska jag bl.a. följa med lilla farmor till Eksjö för tandläkarbesök :)

Nattinatt!

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0