Måndagen den 25 Oktober

Tänkte börja skriva här lite igen...

Jag är numera brunett/blond och arbetslös, det är väl det som har ändrats :)



Idag skulle jag på ett möte i Nässjö så in i duschen och när jag kommer ut ringer gubben och säger att det blir inställt, jaha, där står jag med dyngsurt hår och min syster har precis åkt till stallet i det sköna morgonhöstvädret.

Men varför inte trotsa det blöta håret, dra på en stor vintermössa, ridkläderna sen bar även jag mig ut till stallet!
Det blev en skön ridtur i skogen med syster!

Nellie är numera friskförklarad och pigg som bara den, skönt!




Nu sitter jag här med ansiktsmask utkletat över hela ansiktet och inbillar mig att jag ska få fantastisk hy efter dessa 15 min ;)

Ikväll får jag besök, ska bli mys!
Annars är det Tisdagen den 26 Oktober imon och ja, vi får väl se vad som händer då.

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0