Tisdagen den 26 Oktober

Min namnsdag! :)

När jag gick ner till köket nyss så låg det en jättefin berlock där från mamma i namnsdagspresent, gud va söt!
Älskade Mamma! Den ska jag ha på mig nu, "Till min lilla ängel" . Bra start på dagen



Nu blir det snart en tallrik råghavregrynsgröt rakt ner i magen, en 20 min väntan först bara, suger haha men vad gör man inte.


På tal om annat så hade jag en mysig och något knäpp kväll igår :))
Men kärenån på färden hem.
Säger en sak.. jag ska fan aldrig mer köra för fort!!

När jag åkte hem så var det mörkt och kallt och jag vill bara hem och eftersom det typ är stor väg nästan hela vägen hem så gasade jag på lite extra, låg väl tyvärr lite högre än 100 km/h och dum som jag är så tänkte jag: "Såhär sent på kvällen och en sån här kall kväll så är det ju inga poliser ute ändå"
Det skulle jag få ta tillbaka senare.

När jag kom fram till korset och skulle svänga av mot Aneby så står där EN POLISBIL!
"Fan" gick det i mitt huvud. Glömde blända av och sen körde jag försiktigt in förbi dem med en puls så hög så det borde vara farligt.
Och när jag sen börjat åka iväg så ser jag dem VÄNDA nere vid korset och åka efter mig!
"Shit, Shit, Shit!"
Mitt hjärta har nog aldrig slagit så fort i hela mitt liv. I huvudet gick allt runt som skulle hända om jag inte skulle ha mitt körkort längre, ta buss till olika ställen, inte kunna söka jobb med krav på körkort....

Aa, sen var det som sänt från himlen att det var min dag att ha tur.. De vände senare i backen och åkte tillbaka.
Vilken lättnad, vilken magknip, vilken puls!
När jag kommit i säng senare, då kunde jag slappna av.

Så en sak, kör aldrig för fort! De kan stå var som helst där du minst anar det! Jag menar, i lilla Aneby, vem hade kunnat tro det?


Nee nu blir det frukost och senare ska jag köra bil till stallet med mitt KÖRKORT :D haha.

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0