Torsdagen den 28 Oktober


Idag var det upp med tuppen för att ha stallpasset! Sen hoppade jag lite bana med Nellie när mamma och emilia coachade lite, gick skitbra! :D Är så glad!



Dock gick jag INTE på jobbintervjun idag! Kärenån!
Några timmar innan tänkte jag att jag skulle läsa lite om produkten och företaget för att vara förberedd, då visar det sig på massa sidor på internet att det är ett jävla ljugjobb! Asså dem har ljugit om massa skit och lurar folk, orkar inte ens dra upp alla patetiska saker som dem ljuger om för stackare studenter men det hade till och med gått som en varning förra året på Svt visst! Asså shit jävla skitföretag!



Så jag gav dem dissen kan man säga, jag skrev att jag inte var intresserad längre och att jag inte kommer, de förtjänar inte bättre. Så nu har jag släppt det och är så himla glad att jag var så klok ändå och gick in och läste innan om det här och hittade allt de här människorna hade erfarenhet av, borde tacka dem! Så jag slapp slösa tid och bensinpengar på ett skitföretag som lurar folk!
Men som tur är har jag lite jobb i reserv som jag blivit tillfrågad innan inom vården så jag tar nog det ett tag medan jag fortsätter leta vidare.


Men har ialf haft en rolig eftermiddag/kväll med tjejerna. Sanna, Malin och Emma kom hit för jag skulle färga Sannas hår och det var kul med lite sällskap och skitsnack också, då det kändes skönt att få träffas alla!



För tyvärr ska de ut imon och festa o ha kul men jag kan inte.. :(

Jag ska nämligen ha en heldag i Ullared med nöra och kära xd haha men det ska bli skitkul faktiskt, särskilt hästavdelningen såklart, och sen är det kul att umgås alla! :D Så imon kommer nog bli kul ändå!

Vi ska nog festa igen på lördag ändå så då får jag vara med ;)

 

Nee nu ska jag snart ner och hämta mamma på jobbet så hon slipper gå hem i mörkret och regnet.

Sen blir det att sova och kanske först ett telefonsamtal hoppas jag :)

 

Sweet dreams!

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0