En långtråkig tisdag

Idag har jag sjuuukt tråkigt!
Sitter fortfarande här (efter 3 timmars väntan) och väntar på den där dumma nya diskmaskinen som ska levereras.
De skulle komma hit och lämna den åt oss och jag var tvungen att vara hemma o hjälpa till men de kommer ju fan aldrig! Börjar bli trött på att sitta här o vänta och inte kunna göra något.


 
Aja, igår var ialf en superbra dag! :D
Jag, moster och mamma åkte upp till Mantorp med Nellie och hon blev friskförklarad! :D
Hon behöver bara tränas speciellt i 6 veckor och äta lite medicin samtidigt innan hon är helt klar men hon var ialf frisk annars :D Så det känns super!
Tog första ridturen på henne igår, bara galoppträning och stå upp hela tiden, benen är som spaghetti sen ;)
<3


Jag känner mig även lite sjuk vilket suger :(
Det var säkert alla som går i skolan som var på festen i lördags som andades ut baciller :p
Hoppas jag inte blir mer sjuk ialf.

Lördagen var riktigt lyckad! Jag o Sanna fixade oss här innan och sen åkte vi på förfest och fest !
Den var riktigt rolig med FÖR mkt dans! :)
Tack för denna kväll!
Sanna och Jag var lite rastlösa innan....







Idag ska jag ialf kanske gå ut och klippa lite gräs nu snart om dem från optimera kan KOMMA.
Sen rida med syster i eftermiddag + slinga hennes hår, kan bli intressant eftersom hon är lika håröm som jag ;)


Jag och Brisse


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0